fredag 27. juli 2007

Den gamle sangen

Tilbakeblikk: 6. juni

Setter meg på bussen til Flesland og forbereder meg på å sitte på et fly avskåret fra kommunikasjon med omverdenen mens budrunden setter i gang. Kanskje jeg lander i London som huseier hvis ting går fort - kanskje det tar tid. Kanskje dette går alt for fort - hus, selveier, ansvar.

Jeg leser tilstandsrapport på flyplassen og diskuterer med mine kolleger om bolig og greier. Plutselig dukker en gammel rar sang opp i hodet - Mike Watt, en ganske ukjent bassist som i 1995 fikk med seg Eddie Wedder mfl og laget en plate. Den ble aldri solgt på Akers Mic i Kr.sand og Ulf (takk Ulf) gav den til meg. Eddie Wedder på vokal på Against the 70´s:

(sangen er lenket opp fra en ekstern kilde og jeg tar ikke ansvar for at den er publisert på nettet - Mike Watt: Against the 70´s)


Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer: