torsdag 9. august 2007

Til London som huseier?

Tilbakeblikk:

På flyet snakker vi atter om hus og hjem - og jeg lurer på om jeg skal stige ut av flyet som huseier. Vodaphone ønsker meg i allefall velkommen til britisk jord og hjelper meg å gjennopprette kontakt med Annett. Spennende - men ikke så mye action ennå. Et par bud. Annett sitter i sofakroken i Morvikbotn - jeg venter på taxi ved Liverpool st. station.

Vi finner hotellet og sjekker inn. Blir enige om en hvil på hotellrommet - men for meg blir det lite hvile og mange telefoner. Budene hagler, tusner på tusner - har vært med på dette før, ja. Øke med ti - riste av konkurrentene. Syns det er litt for mye føzz allerede - har glemt å spise noe. Meg å Jan Tore skal ut å jakte på kebab...

Ja ja - øk med ti til og where can i find a nice kebab? Ingen kebab men Burgerking. Mobilen er tom og jeg låner av Jan Tore. Nytt bud - la det stå i ti minutter. Ni minutter og 59 sekunder - nytt bud. Går vi over? Hvor lenge skal dette vare? Hvor mye spenn har disse andre som vi konkurrerer med? Hvem er de? Hvorfor kan de ikke bare gi opp?

Megler mumler noe om at han tror de snart gir seg - vi flesker til med ti store og venter igjen. Faktisk har vi nådd grensen vår nå. Det er stille - budet står enn så lenge. Har ikke de ti minuttene gått. Klokka er ett eller annet over midnatt. Det ringer - Annett hikster fram at vi er blitt huseiere. Jippi, oioioi, skummelt, så gøy, farlig, kjempebra og akkurat nå er det langt hjem.

Jeg sover dårlig den natta og neste dag er det @media 07 med de store innen webdesign, men det er en annen historie. Denne historien handler om hus - som vi visst har...

Den andre historien (Et must for webdesignere): http://www.vivabit.com/atmedia2007/europe/schedule/

Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer: